Monday 16 December 2013

Keguguran berkali-kali..

Assalamualaikum...

Hari ni terpanggil nak tulis tentang keguguran berkali-kali..Biasanya, masalah keguguran berkali ni di sebabkan rahim yang x kuat, x sihat...kalau jumpa doktor doktor bagi ubat aje..
Ita macam dah fobia dgn ubat doktor ni, sb kdg2 xnmpk hasil nye..jd Ita cari sendiri supplement..haha.

cakap pasal gugur, mesti yg alami rase sedey.. lagi2 kalau ia berulang-ulang. jadi macam mane cara nye nak kuatkan rahim.. itu cara nye untuk prevent dari keguguran berulang..InsyaALLAH dgn izin Allah..

Shaklee ada semua tu...
untuk yg mengalami maslah keguguran berulang ita cadangkan ESP + GLA complex untuk kuatkan rahim dan kesuburan..




Jika anda salah seorang yang pernah mengalami kerosakan ovum, dan mengalami keguguran berulang, disarankan untuk mencuba GLA COMPLEX SHAKLEE untuk meningkatkan kesuburan dan menstabilkan hormone serta memastikan tiada masalah kromosom berlaku yang mana boleh  menyebabkan kerosakan ovum ini. Pada masa yang sama, ESP sangat diperlukan kerana ianya sumber protein yang berkualiti yang boleh membantu pertumbuhan sel dan otot2 dinding Rahim supaya lebih teguh dan kuat untuk menampung kehamilan anda.

Ita ada terbaca sebab keguguran ni, ada pelbagai sebab..antaranya kerosakan ovum, dan maslah rahim yg xkuat..menyebabkan ia xmampu menampung janin..


untuk order bole wassap ita 0135099137 dan free consultion


No comments:

Post a Comment